WEB Menu
LACO-Media Productions
  • LACO MEDIA הפקות וידאו
    • LACO FILMS הפקות סרטים
  • תיק עבודות
  • מה אנחנו מציעים לכם?
    • הפקת פרסומות
    • הפקת סרטי תדמית
    • הפקת סרטון אנימציה
    • סרט מוצר
    • סרטוני הדרכה
    • הפקת קליפ
    • הפקות טלוויזיה
    • הפקת סרטים
  • אודותינו
    • מי אנחנו?
    • לוקיישנים לדוגמא
  • בלוג
  • צרו קשר
  • he
    • en
    • ru

האם וידאו יכול להשפיע על כמות הלקוחות שלכם?

18 בפברואר 2018אין תגובותlacom

ב-30 הימים האחרונים, יותר וידאו פורסם באינטרנט מאשר כל התוכן שפורסם בטלוויזיה ב-30 השנים האחרונות (מקור: Bluecorona)

כשאנחנו חוקרים את עולם הוידאו באינטרנט, אנחנו נחשפים להמון סטטיסטיקות ונתונים שעוזרים לנו ללמוד איך ליצור וידאו עוצמתי שיעזור ללקוחות שלנו. יש המון מידע ברשת על מקרי בוחן שמראים את יעילות הפרסום בוידאו ועל איך לעשות זאת כמו שצריך.

אז במקום שאנחנו נספר לכם כמה הוידאו שלנו יכול לעזור לכם לגדול ואיך בעצם לעשות זאת, אתם מוזמנים לצפות בסטטיסטיקות וידאו שאספנו מהתקופה האחרונה:

52% מהמומחים בעולם לשיווק באינטרנט, טוענים שוידאו הוא התוכן עם ההחזר הכספי הכי גבוה ביחס להשקעה (מקור: Syndacast).

עד שנת 2019 וידאו יהיה אחראי על 80% מהתנועה של הצרכנים ברשת העולמית ו-85% בארה"ב (מקור: Cisco)

שני שליש ממנהלי השיווק מאמינים שוידאו הוא הטרנד הבא בשיווק באמצעות תוכן (iab)

מפרסמים שהשכילו להשתמש בוידאו ככלי פרסומי הגדילו את הרווחים שלהם ב-49% מהר יותר מאשר אלו שלא השתמשו בוידאו (VidYard).

55% מהגולשים ברשת צופים בוידאו בכל יום (MWP)

כמעט 50% מהגולשים באינטרנט מחפשים וידאו שקשור למוצר או שירות לפני שהם מבקרים בחנות (ThinkWithGoogle)

43% מהגולשים רוצים שיהיה יותר תוכן בוידאו של מפרסמים בעתיד (HubSpot)

עד 2017 וידאו אחראי על 74% מהתנועה של הגולשים ברשת האינטרנט (KPCB).

59% מהמנהלים מסכימים שיש יותר סיכוי שיצפו בוידאו מאשר בטקסט על אותו הנושא (MWP).

הגולשים ביוטיוב צופים ביותר מ-500 מליון שעות של וידאו בכל יום (Bufferapp)

גולשים שוהים בעמודים עם וידאו פי 2.6 יותר זמן מאשר בעמודים ללא וידאו (Wistia).

איך להגדיל את המכירה באמצעות וידאו?

הטמעה של וידאו בדף נחיתה באתר יכול להגדיל את המכירות עד 80% (EyeView).

לגולשים שצפו בסרטון הדגמה של מוצר יש פי 1.81 סיכוי לרכוש את המוצר מאשר כאלו שלא צפו בסרטון (DMB Adobe).

סרטוני וידאו בפייסבוק

85% מהסרטונים בפייסבוק נצפים ללא סאונד (Digiday).

לסרטונים שפורסמו בתוך פייסבוק יש חשיפה גבוהה יותר עד פי 10 בהשוואה לקישורים שהועלו בפייסבוק אל סרטוני יוטיוב (Socialbakers)

סרטוני וידאו ליצירת מעורבות

גולשים שצפו בוידאו יזכרו 95% מהמסר לעומת גולשים שצפו בטקסט (10% מהמסר) (Insivia).

סרטונים עד 2 דקות הם הסרטונים שזוכים למעורבות הגבוהה ביותר ברשת (Wistia).

מצאתם עוד נתונים מעניינים על וידאו ברשת? נשמח לשמוע מכם כאן בתגובות מטה

מחפשים חברת הפקה שתפיק בשבילכם וידאו שיעשה אימפקט אמיתי? צרו קשר

לפוסט הקודם 2017 שלנו במספרים לפוסט הבא Kendrick Lamar + SZA, "All the Stars". Music Video

כתיבת תגובה לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חיפוש

קטגוריות מהבלוג:

  • וידאו בלוג לה קומדיה הפקות (9)
  • וידאו קליפים (6)
  • ללא קטגוריה (1)
  • מאחורי הקלעים (7)
  • פרסומות 360 מעלות (6)
  • פרסומות אנימציה (6)
  • פרסומות ויראליות (15)
    • 2014 (1)
    • 2016 (2)
    • 2017 (9)
  • פרסומות לאפליקציה (5)
  • פרסומות לגיוס המונים (8)

לוקיישנים לצילומים:

לחצו כאן לצפייה במאגר הלוקיישנים המלא

פוסטים אחרונים מהבלוג:

  • Samsung Galaxy – Moving On
  • Hey Google: Remote – John Legend and Chrissy Teigen
  • פרסומת לאפליקציה Dr. Fone
  • IKEA – Ghosts
  • Nike – welcome back – Tiger woods
  • LACO MEDIA הפקות וידאו
    • LACO FILMS הפקות סרטים
  • תיק עבודות
  • מה אנחנו מציעים לכם?
    • הפקת פרסומות
    • הפקת סרטי תדמית
    • הפקת סרטון אנימציה
    • סרט מוצר
    • סרטוני הדרכה
    • הפקת קליפ
    • הפקות טלוויזיה
    • הפקת סרטים
  • אודותינו
    • מי אנחנו?
    • לוקיישנים לדוגמא
  • בלוג
  • צרו קשר
  • he
    • en
    • ru
Website By Razi Interactive Razi Interactive