אז למה בעצם אנחנו אוהבים סרטונים?
כולנו אוהבים סרטונים וניתן לראות עד כמה הם פופולאריים בכל רחבי העולם. אחת הסיבות לכך היא שרבים מאתנו פשוט אוהבים להיצמד למסך ולתת לסרטים ולסרטונים (אם הם טובים) לסחוף את דמיוננו. אחד מסוגי הסרטונים החשובים בעולם העסקים הוא סרטון תדמית לעסק.
סרטי תדמית הם דרך נפלאה להסביר מהי מהות העסק ומבלי לגרום לגולש להשקיע הרבה אנרגיה (כמו בקריאת טקסטים ארוכים למשל). סרטי תדמית יחודיים יכולים לשבות את תשומת לב הצופה מבין המון תכנים שהוא נחשף אליהם. בשביל זה הפקנו את הסרטון הבא:
אתם כמובן לא צריכים להעיף מכוניות באוויר כדי שהמסר יעבור. גם הפקת סרטון אנימציה יכולה לעשות את העבודה, אבל אנחנו החלטנו ללכת עם זה עד הסוף כמו שבטח הבנתם. הסרטון הנ"ל הגדיל את כמות הפניות שלנו ב-80% והוא מופיע ברשת וממשיך לעבוד בשבילנו כבר כמה שנים טובות.
לפני שאנחנו מחליטים לפוצץ משהו ואם בכלל, אנחנו שולחים לכם בריף – שאלון שבו אנו מבינים על יעדי השיווק, המסרים שתרצו להעביר, הערך המוסף שלכם ועוד. המטרה העיקרית לפני הכל, היא לבנות סיפור ייחודי שיעביר את הסיפור שלכם ויגרום לאחרים לשתף אותו. בסופו של דבר "התוכן הוא המלך" ולכן אנו שמים דגש על בניית הקונספט, כדי לעשות את זה באמת כמו שצריך.
סרטי תדמית לחברות נהפכו לנפוצים ביותר וניתן למצוא אותם בכל רחבי האינטרנט – בין אם במיילים, ברשתות החברתיות, פייסבוק, אינסטגרם וכד', באתרים וערוצים נוספים. הפקת סרטונים ליוטיוב מהווה אף היא דרך נפלאה לפרסום העסק. אנחנו יכולים להציע לכם מגוון אפשרויות, סרטוני פרסומת של דקה, סרטונים קצרים 10-15 שניות כטיזרים, סרטונים ביחס 1:1 לאינסטגרם וכד' – והכל בהתאם לתכנון בבריף הראשוני.
סרטי תדמית לעסק – לתכנן ולפעול בחוכמה
סרט תדמית לחברה הוא חלק מהותי מהשיווק שלה ולרוב יהיה כרוך בעלויות לא קטנות. כדי להפיק את המירב מההשקעה בהפקת סרטון, יש לתכנן בקפידה עוד מהשלבים הראשונים. התכנון צריך להתבצע בחוכמה ותוך הקפדה על כל הפרטים והניואנסים. לאחר שאנחנו מחליטים איתכם על קונספט ובונים תסריט מלא, אנו יוצרים "סטוריבורד" – סוג של קומיקס מצויר שבו ניתן לראות את השלבים בכל סצנה בסרטון.
למה לבנות סטוריבורד? כך ניתן באמת לתכנן בקפידה את הסרטון, כך אתם יודעים מה אתם מקבלים עוד לפני יציאה להפקה – ואנחנו יודעים מה אנחנו צריכים ליצור מבלי לאלתר ביום הצילומים.
"הנעה לפעולה" בסרטון תדמיתי
סרטון תדמיתי חזק, יכול להשפיע על הצופה, ליצור דימוי חיובי, להעביר את הסיפור בקלילות אבל הכי חשוב – להניע לפעולה. עולם האינטרנט שינה את עולם הפרסום ומאפשר למדוד את הפעולות שעושים הצופים (ואפילו בטלוויזיה). הנעה לפעולה כמו "חפשו אותנו בגוגל", הצגת כתובת אתר או אפילו הנעה ליצירת קשר בטלפון, יכולה להימדד באופן ישיר ולתת לנו נתונים על יעילות הפרסום.
הסרטון שלעיל, היה אחד מבין 3 סרטוני תדמית שלנו שהפצנו ברשת. ניסינו כמה סוגים של מסרים באורכים שונים וראינו שהוא זה שעבד הכי טוב – היו לו הכי הרבה צפיות, שיתופים והכי חשוב – הכי הרבה פניות.
סרטון תדמית לעסק – עלות מול תועלת
בשנים האחרונות, גם חברות גדולות שעובדות יותר על "Branding" ולא בהכרח בודקות עלות-תועלת, הבינו שהמדידה תאפשר להם להתייעל גם אם זה רק לצורך מיתוג.
ברגע שיש לנו את האפשרות למדידה, אנחנו יכולים להבין אילו מסרים עובדים טוב יותר. כמו כן, ניתן להבין אילו אפיקי פרסום היו יעילים יותר, לוותר על אלו שעבדו פחות טוב ולהתמקד באלו שהובילו ליותר פעולות. התייעלות שכזו יכולה להביא לנו יותר לקוחות באותו תקציב פרסום ובטווח הארוך – לחסוך יותר כסף אפילו מעלות הפקת הסרטון.
לה קומדיה הפקות – למה דווקא אצלנו?
אם תפנו אלינו נוכל להפיק לכם סרט תדמית מושקע, קצר ומדויק. נעלה רעיונות ונגייס את כל הידע שלנו בתחום כדי להעניק לכם סרטון, שיגרום לכם לחוש גאווה ויעודד את הגולשים לבחור בכם ולקבל מכם שירות. עבודתנו תכלול מחקר מקיף של העסק שלכם, כתיבת תסריט מדויק, צילומים, עריכת סאונד ואם תרצו – גם יצירת אנימציה מדליקה – הכל בהתאם לדרישות.
לה קומדיה מעסיקה בישראל ובאוקראינה מגוון בעלי מקצוע מוכשרים, יצירתיים ומקצועיים – כל אחד אשף בתחומו. קופירייטרים ואנשי תוכן, מפיקים ועוזרי הפקה, במאים מוכשרים, צלמי וידאו וסטילס, תאורנים, תפאורנים, מאפרות, שחקנים, אנשי סאונד ועוד. החשיבה המעמיקה שאנו מקדישים לכל סרטון מאפשרת לנו לשבור את תקרת הזכוכית ולהפתיע את לקוחותינו ואפילו את עצמנו בכל פעם מחדש. מוזמנים להציץ בתיק העבודות שלנו